f-KRÉTA bemutatása

Az f-KRÉTA felnőttképzés-menedzsment rendszer 2021. májusától elérhető a felhasználók számára. Ha érdeklődik az alkalmazás iránt, kérdéseivel kapcsolatban rendelkezésére állunk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen. 

Az alábbiakban ismerje meg az alkalmazás funkcionalitását!
 

Mit tud az f-KRÉTA light?

Azoknak a felnőttképzőknek ajánljuk, akik résztvevői- és képzési-adatkezelési, nyilvántartási, adatszolgáltatási, és a felnőttképzési jogviszony létesítésével kapcsolatos szerződéskezelési, tájékoztatási tevékenységeikre keresnek hatékony informatikai megoldást.

 

Mit tud az f-KRÉTA pro?

Azoknak a felnőttképzőknek ajánljuk, akiknek fontos, hogy képzésszervezési, képzési adminisztrációs tevékenységük egységes keretek között és hatékonyan valósuljon meg, és képzéseik száma, összetettsége indokolja képzési folyamatiak informatikai környezetben történő megvalósítását.

Az f-KRÉTA pro magába foglalja az f-KÉRTA light funkcionalitását, továbbá az alábbi funkciókat:

     
Képzési adatkezelés és adatszolgáltatás
  • Felnőttképzési és statisztikai adatszolgáltatás interfészen keresztül a FAR-ba;
  • Képzésben résztvevők, és személyes adataik jogszabályoknak megfelelő nyilvántartása;
  • Képzési programok nyilvántartása;
  • A képzések és a képzésekről szolgáltatandó adatok nyilvántartása;
  • Integrálhatóság belső nyilvántartásokkal, informatikai rendszerekkel a felnőttképzési adatszolgáltatás megkönnyítése érdekében (egyedi igények alapján, egyedi fejlesztéssel);
  • Átlátható, szűrhető, kereshető listák;
  • Egyedi igények alapján testre szabható lekérdezések, statisztikák;
Képzési dokumentum és szerződéskezelés
  • Felnőttképzési szerződés sablonok elkésztése, karbantartása;
  • Képzésszervezéshez kapcsolódó alapdokumentumok sablonjainak kezelése - pl. képzési tájékoztató, nyilatkozat adatszolgáltatási kötelezettség teljesítéséről;
  • Felnőttképzési szerződés létrehozása, megkötése, generálása;

 

 

 
Bővített funkcionalitású képzési dokumentum és szerződés kezelés
  • Összetett, a részletes képzési tematikát tartalmazó képzési programok kezelése;
  • Három különböző komplexitású képzési tematika előállítására alkalmas tematika szerkesztő;
  • Vevői, szállítói, szolgáltatói, oktatói szerződések kezelése;
  • Keret -, keretszerződéshez kapcsolódó eseti és eseti szerződések megkötésének lehetősége;
  • Összetett, a képzés programra, képzési tematikára épülő dokumentumok kezelése: órarendek, ütemtervek, különböző típusú haladási naplók;
Elektronikus képzésszervezés
  • Képzési feltételek (termek, és helyszínek) nyilvántartása;
  • Oktatói törzs, oktatói adatok kezelése;
  • Partner törzs, partnerek (valamennyi céges, szervezeti kapcsolat) kezelése;
  • Potenciális oktatók, termek képzési programhoz rendelése;

További tervezett funkciók: Elektronikus napló és hiányzáskezelés, ellenőrzőlisták, üzenetküldés, oktatói teljesítések nyilvántartása, képzési díj és egyéb befizetések kezelése.

Marketing és üzleti folyamattámogatás
  • Teljes körű címke kezelés – természetes személyekre, partnerekre, helyszínekre, képzésekre és képzési programokra külön címkefelhőben  (Felnőttképzés specifikus CRM alapfunkció);

További tervezett funkciók: Online jelentkezések kezelése; Képzési információk közzététele a honlapon; Képzési programok nyilvánosságának biztosítása a honlapon keresztül.